#7 Marf - TF2 Mann vs. Machine

Co se děje? 

Možná se někteří z vás ptají "Co se děje? Kde je Guild Wars 2?". No, kde by bylo, samozřejmě jsem u něj dnes proseděl několik hodin, a zjistil pár (pro mě) nových maličkostí, které popíšu hned v následujícím článku. Potřeboval jsem ale na chvíli přestávku. Zjistil jsem, že se musím něčím odreagovat. Přeci jenom, neustálé zachraňování světa, jak jsem popsal v recenzi na Guild Wars 2, časem začne lézt na mozek.

A tak jsem se rozhodl, že zkusím, alespoň na chvíli, něco nového. Téměř okamžitě padla moje volba na jakýsi mód, který je již nějakou dobu v provozu na Team Fortress 2. Už několik dní mě Neuro soustavně tlačí do toho, abych ho nainstaloval, a šel si s ním zahrát. Na to jsem pochopitelně díky GW2 neměl čas ani náladu, ale nastala krizová situace a já ji musel řešit. "Proč ne?", řekl jsem si, už jsem logoval Steam a začal instalovat.


Parádní odreagovačka

Hned ze začátku musím říct, že tenhle mód je perfektní. Není potřeba žádná speciální instalace, jednoduše v hlavním menu hry kliknete na "Coop" a je hotovo. O co ale v tomto módu jde? Je to velmi jednoduché. Parta celkem až šesti hráčů bojuje proti hordám počítačem strojů, které se vzhledem i jménem náramně podobají klasickým (opravte mě, jestli se pletu) devíti povoláním, které si můžete v TF2 zvolit. Ostatně, jejich přibližnou podobu můžete vidět na obrázku výše. Těm musíte zabránit v postupu na určité místo na mapě, kam se snaží dostat bombu.

V závěru je to obrovská mela, killy jenom lítají, desítky strojů se na vás jen hrnou, a je to skutečně skvělá zábava. Nesmím zapomenout na možnost upgradů za herní peníze, které získáváte za každý kill nepřítele. Jaké upgrady vás například čekají? Je toho spoustu, každá zbraň se může vylepšovat zvlášť, a má asi 8 upgradů, jako například velikost zásobníku, rychlost střelby, větší poškození zbraně... Je toho opravdu hodně, a změnu jsou znát. Teď se už jenom podívejte na trailer, který mě ke hraní tohoto módu opravdu nastartoval, zapněte Team Fortress 2, a hrajte!

Žádné komentáře:

Okomentovat